پنكيك

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنكيك

۱۰۰ بازديد

بهترين مارك پنكيك
پنكيك لورآل نوع True Match شماره D1.W1
آراستن در تشديد زيبايي هر شخصي تاثيرگذار ميباشد، به كارگيري از مواد آرايشي مطلوب براي پوست رخ نيز با پاره اي تفكر ياور ميباشد چرا‌كه نوع‌هاي مختلفي از كرم‌پودر، پنكيك، پودرهاي مايع و ماوس و… وارد بازار شده‌است و اينكه كدام مدل از نگاه پوشش دهي و سازش آن روي پوست تاثير بيشتري خواهد داشت. پنكيك «لورآل» (Loreal) از بافت سبكي شامل است كه سطحي يك دست را در روي پوست توليد مي نمايد.

لورآل باسابقه اي يكصد ساله در صنعت اسباب و اثاث آرايشي و بهداشتي جزو برندهاي محبوبي ميباشد كه امروزه محصول ها خويش را در بيشتراز 150 مملكت عالم عرضه مي نمايد و حائز سكو نخستين جهاني درين صنعت ميباشد. داشتن بافت سبك اين متاع سبب گرديده كه استعمال از آن به‌دوران طولاني حس سنگيني را به ياور نداشته باشد. هماهنگ بودن رنگ پنكيك با پوست شما از اهميت بالايي شامل است.

دسته «ترومچ» (True Match) شماره‌ي D1.W1 دارنده رنگي پر‌نور ميباشد و استعمال از آن به كساني كه پوست‌هاي پر‌نور و واضح دارا‌هستند جهت پوشانندگي عيوب و صاف و يك‌دست كردن پوست، سفارش ميشود. پنكيك 9 گرمي لورآل دارنده دوام و ماندگاري بالايي ميباشد و در كوتاه بازه احتياجي به به كار گيري‌ي مجدد از آن وجود ندارد. بافت سبك و قابل انعطاف پنكيك لورآل به نيكي روي پوست مي‌نشيند و حس سنگيني و خستگي روي پوست به‌وجود نمي‌آورد. پنكيك ايتاليايي لورآل دارنده برندي داراي اسم و رسم و سرشناس ميباشد و به عبارتي‌طور كه همگي مي دانيم كيفيت بالاي مارك لورآل منجر محبوبيت متعددي دربين بانوان و آقايان شده‌است.


پنكك دوكاره دوسه، عليرغم داشتن موقعيت پودري صورت، فرمول حاذق آن به نحوي ميباشد سبب ساز تقويت پوست نيز ميگردد. اين فرآورده همينطور عيوب و چين و چروك پوست را پوشش داده و حالتي صاف و يكنواخت به آن مي ‌دهد. اين پودر فشرده فاقد عطر و مواد چرب بوده و براي اشكال پوست‌ ها مطلوب ميباشد. سيليكون جانور در پنكك دوكاره دوسه به طور قابل انعطافي روي پوست را فرا گرفته و پيرايش را در تمام ارتفاع روز مراقبت مي ‌كند، و شادابي را به صورت شما مي‌ بخشد.

اين پنكك با فرمول كرمي اي كه دارااست، آرايشي نصفه مات را ارائه مي‌دهد. پيگمنت هاي اين متاع با داشتن خواص ضد عرق و ماندگاري طولاني، پوششي كامل و بي نقص را آماده مي نمايد. همينطور با استعمال از آن، به پوست خويش اذن تنفس مي دهيد و اين درحالي ميباشد كه تمام سطح پوست شمارا كاملا پوشش داده ميباشد. اين كالا فاقد ضد آفتاب ميباشد و وزن آن ۱۵ گرم ميباشد. محيط پنكك نيز دارنده پد و آينه ميباشد.


بقيه توضيحات    در باكس ي اين پنكيك ،يك پنكيك يدك با به عبارتي برند و اندازه و به عبارتي شماره ي انتخابي تحت عنوان كادو عرضه مي شود.
مشاهده بها و خريد

MY 2 In 1 Powder 11
پنكيك دوكاره ماي شماره 11
پنكيك يكي‌از اصلي‌ترين اسباب و اثاث آرايشي در داشتن آرايشي مختلف خواهد بود؛ محصولي كه به وسيله كمپاني ماي «MY» ساخت شده‌است با نوع دو كاره يا اين كه به‌عبارتي كم آب و مرطوب معرفي شده‌است. كمپاني ماي اهل ايران با اعتنا به نياز مشتريان خويش پيش رفته ميباشد و اين‌توشه محصولي گوناگون را ساخت نموده است كه براي پوست‌هاي كم آب و مرطوب مطلوب خواهد بود.

كاربرد كم آب و مرطوب به‌اين چهره خواهد بود كه بر روي پوست پاك و مهيا‌ي آرايش و پيرايش به‌تيتر پنكيك و ثبت آرايش و پيرايش مطلوب ميباشد و در حالتي كه كه پوست شما مرطوب و نم‌دار ميباشد اثر بالا و همينطور ماندگاري بالايي داشته ميباشد و حكم كرم‌پودر را ايفا خواهد كرد. همينطور در صورتي بخواهيم اثر مرطوب كنندگي را روي پوست ساخت كنيم به جز تر كردن چهره مي‌قدرت با پد تر هم اين فعاليت را انجام اعطا كرد.

به كارگيري از پنكيك به شما در داشتن آرايشي بي‌نقص ياري خواهد كرد و پوستي صاف با پوشاندن تمام عيوب پوست را نشان خواهد اعطا كرد و همينطور در ماندگاري بالاي آرايش و پيرايش سهم دار ميباشد تا پيرايش را روي پوست فيكس و ثبت نمايد. اين فرآورده سواي ساخت ضخامت روي پوست رنگي طبيعي و پوستي صاف را نشان خواهد بخشيد كه در مرحله‌ي پايان آرايش و پيرايش به كار گيري خواهد شد. شركت ماي پنكيك دوكاره كم آب و مرطوب را با بدن رنگ پر‌نور و شماره‌ي 11 به بازار معرفي نموده است كه براي اشكال رنگ پوست مطلوب ميباشد و پوستي صاف و يك دست را براي داشتن آرايشي گوناگون و تاثيرگذار نشان خواهد اعطا كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.