توليد پنكك آرايشي

مقالات رسمي لوازم آرايش

توليد پنكك آرايشي

۸۰ بازديد

بهترين مارك پنكيك
استفاده كننده عزيز، شما روزمره 2 عدد نوشته‌ي علمي ميتومحتوياتروند توليد پنكك آرايشي خانگيپنكك آرايشي همانند كرم پودر ازجمله اسباب آرايشي ميباشد، كه عموم خانم ها هم از آن استعمال ميكنند و هم پنكيك را در كيف اثاثيه آرايشي خويش ياروهمدم دارا‌هستند. همان گونه كه در مقاله ها پيشين مانند پنكيك آرايشي چه مي باشد و شيوه پنكك زدن به طور گفته شد، پنكك آرايشي يا اين كه كرم پودر فشرده، به صورت هاي مختلفي مانند مايع، پودري و يا اين كه فشرده در بازار موجود است كه معمولا خانم هايي كه پوستي چرب دارا هستند و يا اين كه در اثر به كار گيري ازكرم پودر، فيس آنان در گير به جوش ميگردد، به راحتي مي‌توانند از كرم پودر فشرده يا اين كه پنكك استعمال كنند. خانم ها مدام دوست دارا‌هستند كه از اسباب هاي آرايشي ارگانيك و در فيس قابليت دستساز و خانگي به كارگيري كنند. در‌پي نوشته‌ي‌علمي، طرز ايجاد پنكك آرايشي خانگي ارائه مي‌گردد كه براي ايجاد و تهيه و تنظيم آن ميتوانيد از امكاناتي كه در منزل داريد، به كار گيري فرمائيد.
پروسه ايجاد پنكك آرايشي خانگيهمانگونه كه در صدر اشاره شد، خانم ها براي به كارگيري از پنكك هاي ارگانيك و طبيعي ترجيح ميدهند كه به ايجاد پنكك آرايشي خانگي بپردازند كه درپي آن را توضيح مي‌دهيم:
مواد نخستين پنكيك فيس خانگي
يكي تابهآرد برنجقاشق چوبيدر آغاز يه خرده آرد برنج را در تابه اي كه بر روي حرارت ميباشد، قرار دهيد، و آنگاه با قاشق چوبي، آرد برنج را هم بزنيد. براي توشه نخستين از مقدار پاره اي آرد برنج به كارگيري فرماييد.
در مرحله آنگاه حرارت را بسيار معدود كرده و آرد را آهسته آهسته هم بزنيد تا به رنگ قهوه اي نزديك شود. ولي الزام وجود ندارد كه مطلقا به رنگ قهوه اي تيره در بيايد، بلكه بايستي به رنگ پوست خويش اعتنا داشته باشيد. آرد را تا زمانيكه يك پارچه شود، هم بزنيد. وقتي كه آرد به رنگ متبوع رسيد، از روي حرارت بر داريد تا آرد سرد شود، پس از خنك شدن آرد برنج، آن را در ظرفي حفظ فرماييد و هرزمان كه لازم بود از آن به كارگيري فرماييد.
نكته: براي تهيه و تنظيم يك ضدآفتاب هم ميتوانيد آرد برنج رنگ گرفته را با يه خرده پماد زينك اكسيد ادغام كنيد و بعنوان يك ضدآفتاب خانگي از آن بهره مند شد.انيد ويرايش فرماييد، براي به كارگيري طولاني تر لطفا به بخش ارتقا مراجعه‌كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.