اسباب و اثاث آرايشي في مابين خانم‌ها دوست داران متعددي

۸۰ بازديد

بهترين مارك پنكيك
استفاده كننده عزيز، شما روزمره 2 اسباب و اثاث آرايشي في مابين خانم‌ها دوست داران متعددي داراست و هر روز آيتم به كارگيري قرار ميگيرد. اين اسباب پرطرفدار دربردارنده مواد شيمياي متعددي مي باشند و به كار گيري روزمره آنان منجر زخم به پوست ميشود.
بهتر ميباشد براي داشتن يك معاش سلامت‌خيس اين وسايل آرايشي را با مقداري خلاقيت خودمان در خانه بسازيم تا از ضرروزيان‌هاي آن در امان باشيم. با اين بخش يار و همدم باشيد تا بتوانيد با مواد طبيعي و خوراكي در آشپزخانه كرم پودر و رژلب تان را تهيه و تنظيم نمائيد.
فراگيري توليد پنكيك خانگي و قابل انعطاف كننده لب
به چه شكل در منزل اسباب و اثاث آرايشي طبيعي بسازيم؟
اكثري از ما فكر‌ميكنيم در‌صورتي‌كه از اثاثيه آرايشي با مارك داراي اعتبار استعمال كنيم هرگز به پوستمان زخم نميرسد، ولي مي بايست بدانيد بخش اعظمي از اثاثيه آرايشي مانند رژلب‌ها دربردارنده سرب ميباشند كه سبب ساز جراحت پوست لب ميگردند و وارد دهن و معده ميشوند. پس در‌صورتي‌كه بتانيم خودمان در خانه اسباب و اثاث آرايشي بسازيم، خير صرفا از زخم به پوست پرهيز مي كنيم بلكه از صرف هزينه‌هاي طولاني تر براي تنظيم اسباب آرايش و پيرايش نيز صرفه جويي خوا هيم كرد.
يادگرفتن توليد پنكيك خانگي و قابل انعطاف كننده لب
روش تنظيم پنكيك فيس خانگي
يه خرده آرد برنج را در تابه‌اي بريزيد و آن را روي شعله معدود گاز قرار دهيد و تر و تميز با يك قاشق چوبي هم بزنيد تا تغيير و تحول رنگ دهد. هنگامي رنگ آرد برنج به رنگ پوستتان نزديك شد و به رنگ دلخواهتان رسيد ذيل گاز را خاموش فرماييد و بعداز سرد شدن آرد برنج را در يك پياله درب دار بريزيد و از آن به جاي پنكيك‌هاي شيميايي به كارگيري فرماييد.
توجه داشته باشيد در تنظيم اين پنكيك ساخته شده با دست حرارت بايستي معدود باشد تا تا شما بتوانيد فرآيند تغيير تحول رنگ آرد برنج را پايين در اختيار گرفتن داشته باشيد. همينطور شما ميتوانيد با آرد برنج را با پماد زينك اكسيد (پماد سوختگي) تركيب نماييد و يك ضدآفتاب خانگي بسازيد.
يادگرفتن توليد پنكيك خانگي و قابل انعطاف كننده لب
طريق تهيه و تنظيم قابل انعطاف كننده لب خانگي
همان گونه كه گفتيم بعضا از رژلب‌ها دربردارنده سرب مي‌باشند كه ماده بسيار خطرناكي براي تن درستي ميباشد پس بهتر ميباشد در منزل رژلب تنظيم فرماييد تا از زخم‌هاي پوستي در امان باشيد. پيرو فرمان تهيه و تنظيم يك قابل انعطاف كننده لب طبيعي را فراگيري مي دهيم، امرها اول پايين را انجام دهيد.
در يك پياله شيشه‌اي مطلوب كه در اثر حرارت جراحت نمي‌بيند، مقدار يه خرده موم زنبور عسل بريزيد. آن گاه اين كاسه دربردارنده موم را بر روي حرارت اجاق‌گاز و يا اين كه ماكروويو قرار دهيد. موم را با شعله نادر ذوب نمائيد و تروتميز هم بزنيد چنانچه براي ذوب شدن موم از ماكرويو به كار گيري ميكنيد به مسافت هر ۳۰ ثانيه يكبار آن را در آورده و هم بزنيد.
در حال حاضر يك چغندر را بشوييد و پوستش را بگيريد آن گاه آب چغندر را بگيريد و در كاسه شيشه‌اي بريزيد. وقتي كه موم ذوب شد مقداري آب چغندر به آن طولاني تر فرماييد و هم بزنيد تا به رنگ گزينه نظرتان نزديك شود و بعد پايين گاز را خاموش نماييد و بگذاريد رژلب خانگيتان سرد شود، اينك ميتوانيد از اين رژ دست‌ساز و طبيعي به كار گيري فرمائيد.عدد نوشته ي علمي مي‌توانيد دستكاري فرمائيد، براي به كار گيري بيش تر لطفا به بخش افزايش رجوع‌كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.