پنكيك دوكاره ماي شماره 11پنكيك

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنكيك دوكاره ماي شماره 11پنكيك

۶۳ بازديد

بهترين مارك پنكيك

پنكيك دوكاره ماي شماره 11پنكيك يكي‌از اصلي‌ترين اسباب و اثاث آرايشي در داشتن آرايشي گوناگون خواهد بود؛ محصولي كه بوسيله كمپاني ماي «MY» ساخت شده‌است با جور دو كاره يا اين كه به‌عبارتي كم آب و مرطوب معرفي شده‌است. كمپاني ماي اهل ايران با اعتنا به نياز مشتريان خويش پيش رفته ميباشد و اين‌توشه محصولي گوناگون را ساخت نموده است كه براي پوست‌هاي كم آب و مرطوب مطلوب خواهد بود.

پنكيك دوكاره دوسه نوع مينرال شماره 36پنكك دوكاره دوسه، عليرغم داشتن وضعيت پودري صورت، فرمول حاذق آن به طوري ميباشد سبب تقويت پوست نيز مي شود. اين جنس همينطور عيوب و چين و چروك پوست را پوشش داده و حالتي صاف و يكنواخت به آن مي ‌دهد. اين پودر فشرده فاقد رايحه و مواد چرب بوده و براي گونه هاي پوست‌ ها مطلوب ميباشد. سيليكون مو جود در پنكك دوكاره دوسه به طور قابل انعطافي روي پوست را فرا گرفته و پيرايش را در تمام ارتفاع روز نگهداري مي ‌كند، و شادابي را به رخ شما مي‌ بخشد.
اين پنكك با فرمول كرمي اي كه دارااست، آرايشي نصفه مات را ارائه مي‌دهد. پيگمنت هاي اين كالا با داشتن خواص ضد عرق و ماندگاري طولاني، پوششي بدون نقص و بي نقص را مهيا مينمايد. همينطور با به كارگيري از آن، به پوست خويش اذن تنفس مي دهيد و اين درحالي ميباشد كه تمام سطح پوست شما‌را تماما پوشش داده ميباشد. اين متاع فاقد ضد آفتاب ميباشد و وزن آن ۱۵ گرم ميباشد. محيط پنكك نيز دارنده پد و آينه ميباشد.
شماره رنگ 36اساس رنگ ميانگين پر‌نوربر طبق رنگ پوست پر‌نور , ميانگينمقدار 15 گرمSPF نداردآينهدارااستميهن مبدا مارك ايالات متحدهبقيه توضيحات در باكس ي اين پنكيك ،يك پنكيك يدك با به عبارتي برند و اندازه و به عبارتي شماره ي انتخابي تحت عنوان كادو عرضه ميگردد.مشاهده مال در ديجي جنس

كاربرد كم آب و مرطوب به‌اين چهره خواهد بود كه بر روي پوست پاك و مهيا‌ي آرايش و پيرايش به‌تيتر پنكيك و ثبت آرايش و پيرايش مطلوب ميباشد و در‌صورتي‌كه كه پوست شما مرطوب و نم‌دار ميباشد اثر بالا و همينطور ماندگاري بالايي داشته ميباشد و حكم كرم‌پودر را ايفا خواهد كرد. همينطور در شرايطي‌كه بخواهيم اثر مرطوب كنندگي را روي پوست توليد كنيم به جز تر كردن فيس مي‌اقتدار با پد تر هم اين فعاليت را انجام بخشيد.
استعمال از پنكيك به شما در داشتن آرايشي بي‌نقص ياري خواهد كرد و پوستي صاف با پوشاندن تمام عيوب پوست را نشان خواهد بخشيد و همينطور در ماندگاري بالاي آرايش و پيرايش سهم دار ميباشد تا پيرايش را روي پوست فيكس و ثبت نمايد. اين كالا فارغ از ساخت ضخامت روي پوست رنگي طبيعي و پوستي صاف را نشان خواهد بخشيد كه در مرحله‌ي انتها پيرايش استعمال خواهد شد. شركت ماي پنكيك دوكاره كم آب و مرطوب را با بدن رنگ پر‌نور و شماره‌ي 11 به بازار معرفي نموده است كه براي گونه هاي رنگ پوست مطلوب ميباشد و پوستي صاف و يك دست را براي داشتن آرايشي مختلف و تاثيرگذار نشان خواهد اعطا كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.