كرم مرطوب كننده به كار گيري

مقالات رسمي لوازم آرايش

كرم مرطوب كننده به كار گيري

۹۵ بازديد

بهترين مارك پنكيك
تمامي خانم‌ها دوست دارا‌هستند با پيرايش خويش را زيباتر نمايند. البته پيرايش زياد معايبي هم دارااست. وقت‌گير ميباشد؛ هزينه‌ي متعددي بابت اسباب و اثاث آرايشي مي طلبد؛ براي سالم پوست مضر ميباشد؛ و از كليه مهم‌خيس داشتن پيرايش غليظ روزانه، جلوه‌ي خير و خوبي ندارد. در‌اين مقاله حافظه مي گيريم كه چطور در پهنا 5 دقيقه با كمترين پيرايش يك فيس‌ي قشنگ داشته باشيم.
1.كرم مرطوب كننده

مدام با پوست منزه پيرايش نمائيد و از كرم مرطوب كننده به كار گيري نمائيد.
2. فونداسيون(كرم‌پودر، فون مايع، پن‌كيك، پن‌استيك)

 درصورت لزوم از يك كرم‌پودر، فون‌مايع يا اين كه پن‌كيك مطلوب و هم رنگ پوست خويش براي يكنواختي رنگ پوستتان استعمال نماييد. در شرايطي‌كه پوست صاف و يكنواختي داريد نيازي به به كار گيري از كرم‌پودر وجود ندارد.
3. كانسيلر

كانسيلر هم مانند كرم‌پودر در اشكال گوناگون جامد و مايع موجود هست. پوشاندن سياهي و تيرگي حريم ديده با يك كانسيلر خوب ميتواند رخ‌ي شمارا شاداب‌خيس نمايد. فقط نكته‌اي كه مي بايست دقت نماييد اينست كه براي طبيعي بودن آرايشتان بايستي از كانسيلري به كارگيري نماييد كه نهايتا يك تا دو جايگاه پر‌نور‌خيس از رنگ پوستتان باشد.
4. شوت فيس

پس از به كارگيري از كرم‌پودر و كانسيلر، براي پخش يكنواخت آن روي پوستتان، از يك شوت پهناور و با حركات دايره‌اي صورت روي صورتتان به كار گيري فرماييد.
5. رژگونه

درحال حاضر مي بايست با يك شوت ديگر، رژگونه‌ي هلويي يا اين كه صورتي رنگ را روي سيرتكامل‌هاي خويش به سمت بالا بزنيد.
6. ريمل

براي داشتن يك پيرايش طبيعي براي ديده، تنها از ريمل به كار گيري نمائيد. ريمل را تنها به نوك مژه‌هاي بالاي خويش بزنيد. فراموش نكنيد كه مژه‌هاي ذيل را نبايد ريمل بزنيد.
7. خودكار يا اين كه خط ديده

در‌صورتي‌كه چشمان مات و بي حالتي داريد، ميتوانيد يك خودكار يا اين كه خط ديده باريك صرفا روي پلك بالايي خويش بزنيد.
8. رژ لب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.