آرايش و پيرايش پوست كم آب

مقالات رسمي لوازم آرايش

آرايش و پيرايش پوست كم آب

۷۶ بازديد

بهترين مارك پنكيك
آرايش و پيرايش پوست كم آب و نحوه درست انجام آن در چندين مرحلهاشتباهات پوست كم آب فقط به كم آبي و التهاب ناشي از آن محدود وجود ندارد و آرايش و پيرايش پوست كم آب از شغل هاي دشواري ميباشد كه خانم‌هاي صاحب و مالك پوست كم آب را مبتلا اشتباهات فراواني مي كند. پيرايش در نقاط كم آب پوست شرايط پوسته پوسته پيدا كرده و به طور كامل جذب مي گردد و اثر زيبايي خويش را از دست ميدهد. ولي در صورتي پوست كم آبي داريد بايستي هنگام آرايش و پيرايش و قبلي از آن نكات خاصي را رعايت فرماييد تا پيرايش پوست كم آب به زيبايي و با دوام بيشتري روي فيس شما بنشيند. درين نوشته‌ي علمي از خبرنامه قرمز‌رنگ اين نكات و فرايند گوناگون پيرايش پوست كم آب را بخوانيد.
فراهم‌سازي چهرهفيس خويش را بشوييد: اصلا مهم نيست چه دسته پوستي داريد، بدون شك گذشته از پيرايش مي بايست چهره خويش را بشوييد تا قضيه پاك و قابل قبولي براي پيرايش مهيا شود و پوست رخ تروتازه و مهيا شود. همينطور اين عمل سبب ساز مي‌گردد ما‌نده‌هاي پيرايش‌هاي گذشته نيز تطهير شود و از مسدود شدن دريچه‌هاي پوستي و ساخت آكنه پرهيز شود. براي شستن فيس از يك تميز كننده ملايم مطلوب براي پوست كم آب به كار گيري فرماييد، شوينده‌هاي منحصر به فرد پوست چرب يا اين كه عادي ممكن ميباشد براي پوست كم آب شما بيشتراز حد قادر باشد و بي آبي و التهاب آن را ارتقا دهد.
پوست را مرطوب فرمائيد: بعداز شستن چهره نوبت به مرطوب كردن آن مي رسد، روي كم آب‌ترين نواحي تاكيد فرمائيد و مقدار بيشتري مرطوب كننده به‌اين بخش ها كه معمولا سيرتكامل‌ها، حريم بيني و در بين ابروها ميباشد بزنيد. از مرطوب كننده كار كشته با اقتدار آب رساني بالا كه منحصربه‌فرد پوست كم آب پباده سازي گرديده به كار گيري فرماييد. كمي از مرطوب كننده به كارگيري نماييد كه به وسيله پوست جذب شود خير اين كه ظاهري چرب و درخشان به آن بدهد.
پرايمر آرايشي فيس به كارگيري فرماييد: پرايمر آرايشي يك ماده ژل مانند و نسبتا رقيق ميباشد كه پيشين از آرايش و پيرايش براي فراهم‌سازي پوست به كارگيري ميشود. به كار گيري از پرايمر براي پيرايش پوست كم آب اهميت ويژه‌اي داراست زيرا منجر قابل انعطاف‌خيس شدن پوست و به دست آوردن فيض بهتر در آرايش و پيرايش مي‌گردد. پرايمر را نقطه نقطه روي پوست بزنيد و بعد از آن با دست پخش فرماييد. از پرايمر به مقدار زياد به كار گيري نكنيد و به عبارتي قدر كه روي پوست جذب شود كافي ميباشد.


مطالب پيشنهادي
پنكيك بورژوآ جور Healthy Balance شماره 56 - برنز پر‌نور
پرايمر آرايشي ديده به كار گيري نمائيد: پرايمر يا اين كه اساس آرايشي ديده تحت عنوان مبنا براي سايه به عمل مي‌رود و منجر ميشود سايه ديده دوام اضافه و جلوه زيباتري پيدا نمايد. اين پرايمر نصيب پشت پلك را يكرنگ كرده و امداد مي نمايد سايه زيباتر چشم شود و بعد از مدتي موقعيت رگه‌اي پيدا نكند زيرا در حالتي‌كه با پلك كم آب سايه بزنيد بعد از مدتي چشمان و پلك‌ها شرايط قرمزي پيدا ميكنند. يك نقطه از اين پرايمر را براي پشت پلك هر ديده استعمال فرماييد.
بالم لب بزنيد: يك كدام از اشتباهات رايج اشخاصي كه پوست كم آب دارا هستند كم آبي لب ميباشد. داشتن لب‌هاي كم آب و پوسته پوسته پيرايش پوست كم آب را حاد مينمايد و زدن رژ لب روي آن نسبتاً ناممكن ميباشد. پس بدون شك حدود آبادي دقيقه قبلي از پيرايش لب‌ها از بالم لب كاركشته استعمال فرمائيد تا پوسته‌ها مستقل گرديده و لبرهاي قابل انعطاف و يكدستي داشته باشيد.


به كارگيري از فونداسيون و كانسيلر در آرايش و پيرايش پوست كم آباز اثاثيه آرايشي اختصاصي پوست كم آب به كارگيري نمائيد: اثاثيه آرايشي گونه هاي مختلفي دارا‌هستند و هر نوعي براي پوست خاصي پباده سازي شده‌است. فونداسيونمخصوص پوست كم آب ترازو بيشتري مرطوب كننده در خويش داراست و پوست را قابل انعطاف‌خيس نگه مي دارد. پس هرچقدر هم بها بالايي داشته باشد بها سرمايه‌گذاري داراست. در‌صورتي‌كه فونداسيون‌هاي جان دار در داروخانه‌ها كه اختصاصي پيرايش پوست كم آب مي‌باشند نيز جوابگوي پوست شما وجود ندارد مي توانيد براي گزينش فونداسيون مطلوب با دكتر مشاوره فرمائيد، تعدادي جور و برند متفاوت را آزمون فرمائيد تا شايسته ترين فيض را بگيريد.
فونداسيون مايع به عمل ببريد: در حالتي‌كه از فونداسيون‌هاي غليظ و پودري استعمال نماييد كم آبي پوست اضافه نمايان ميشود. فونداسيون‌هاي پودري منحصر به فرد اشخاص با پوست چرب مي باشند زيرا چربي مازاد پوست را جذب ميكنند حالا در حالتي كه اشخاص با پوست كم آب از اين فونداسيون به كارگيري نمايند اين مواد پودري درون رخنه‌‌هاي پوست انباشته شده و به خصوص از نزديك حال و روز پوست شما بسيار بد چشم خواهد شد. به اين ترتيب مي بايست از فونداسيون‌هاي مايع اختصاصي پيرايش پوست كم آب و كانسيلرهاي كرمي به كار گيري نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.