يادگرفتن طريق پنكك زدن به طورمحتويات پروسه پنكيك زدن به طورهمانگونه كه ميدانيد

۷۷ بازديد

بهترين مارك پنكيك
يادگرفتن طريق پنكك زدن به طورمحتويات پروسه پنكيك زدن به طورهمانگونه كه ميدانيد، پنكك آرايشي نوعي از پيرايش به حساب آورده مي شود،كه اساس آن، سنگين، قطور، و دارنده موم و روغن بوده ميباشد و با استعمال از آن، مي اقتدار پوشش دهي متعددي را بر روي پوست چهره ساخت. عموما از اين مدل كرم هاي فشرده در تالار هاي بازي زنده و سينما براي گونه ها و بازيگران، استعمال ميگردد. انگيزه اصلي از به كار بستن پنكيك بر روي پوست، مخفي كردن عيوب و نواقص جان دار بر فيس ميباشد كه به هنگام استعمال از كرم پودر فشرده، همه نواحي و ناهمواري ها را يكپارچه كرده و زيبايي خاصي به فيس ميدهد. و خانم هايي كه زياد از استخر به كار گيري مي‌نمايند يا اين كه تعريق زياد دارا‌هستند هم به راحتي ميتوانند از كرم پودر فشرده يا اين كه به عبارتي پنكك استعمال كنند، اين پنكيك هاي ارايشي خواص ضدآب داشته و در آب نيز مقاوم ميباشند. همان گونه كه در نوشته‌ي‌علمي پنكيك چه ميباشد، گفته شد، خانم هايي كه دارنده پوستي چرب مي‌باشند، بيش تر از پنكيك به كار گيري مي نمايند، زيرا اين كرم  پودرفشرده بسيار مقاوم بوده و منجر ريزش نميشود و حتي درخشان بودن پوست را نيز مي‌گيرد. يك كدام از نكات مهم در خريد كرم پودر فشرده براي پوست چرب،داشتن برچسب (Oil Free) يا اين كه (Matt) بوده،كه داشتن اين برچسب بيان‌كننده اين ميباشد كه رخ هايي كه دارنده جوش و چرب ميباشند ، بازدارنده از جوش زدن دوباره مي‌شود.
 فرآيند پنكيك زدن به طور پيشين از استارت به پنكك زدن، مي بايست تجهيزات اول را نيز مهيا نمائيد، كه فرآيند آن به شرح ذيل ميباشد:
در بالا، موهايتان را با تل و يا اين كه هرچيزي كه سبب ساز مي شود، موهايتان را به عقب هل دهيد، به كار گيري فرماييد. در چهره داشتن پوستي كم آب، از مرطوب كننده به كارگيري نموده و به مقطع 5 دقيقه به طور استراحت دهيد.دراين مرحله بايستي اسفنج را با اسپري آب، مرطوب كنيد كه با سه طرز ميتوان آرايشي مختلف داشت:در صورتيكه كه بخواهيد پوشش منظمي بر روي پوست داشته باشيد، مسلما اسفنج را بعداز تر كردن، تماما بفشاريد تا در توا‌ن مرطوب ماندن باقي بماند و آبي‌رنگ ديگر نداشته باشيد.در شرايطي كه كه بخواهيد پوشش سبكتري داشته باشيد، مي بايست اسفنج تر گرديده خويش را به طور ملايم، بفشاريد و ايرادي هم ندارد كه كمي آب در داخل خودش داشته باشد.اگر كه اسفنج شما تر باشد و دارنده اب زياد، مي‌توانيد رگه هاي رخ و ناهمواري ها را در مجموع از في مابين ببريد.حال پس از تر كردن اسفنج به طرز هاي متفاوت، مي بايست اسفنج را در كرم پودر فشرده قرار دهيد اما زياد اسفنج را در پنكك فشار ندهيد. در صورتيكه كه بخواهيد، آرايش و پيرايش توانمند تري داشته باشيد، از اسپري آب بر روي اسفنج استعمال نكنيد.
پس از آغشته شدن اسفنج به پنكيك آرايشي، حال بايستي آن را به كليه نواحي فيس مانند، بيني، سيرتكامل،پيشاني، و حتي پلك هاي خويش بزنيد در صورتيكه بخواهيد پيرايش قويتر و جذابتري داشته باشيد، ميتوانيد، پنككي را به گردن و پشت گوش بزنيد.اعتنا داشته باشيد، در صورتيكه ميخواهيد پيرايش سبك و لايتي داشته باشيد، بي ترديد مقدار كمتري از پنكك استعمال فرماييد و آن را كلاً بر همگي نواحي پخش فرمائيد.نكته قابل توجه: به هنگام پنكك زدن، از نصيب رشد خط موي مسافت بگيريد و اعتنا فرماييد در فيس داشتن جوش و لك، كليه نصيب ها پوشانده گرديده باشد.پس از اتمام عمل با اسفنج، در رخ تر بودن فيس مي‌توانيد با يك دستمال به طور ضربه اي آهسته روي پوست رخ ، نواحي تر را كم آب كنيد.پس از پروسه بالا، مي قدرت با يك براش همگي نواحي فيس را يكپارچه فرمائيد، بعد از آن براش را  آغشته به كانسيلر يا اين كه كرم هاي شالوده، فرماييد و همه فيس را با آن بپوشانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.