شما مي‌توانيد به ياري نكات آرايشي برنا خيس از قبلي به حيث رسيد.

۸۱ بازديد

بهترين مارك پنكيك
شما مي‌توانيد به ياري نكات آرايشي برنا خيس از قبلي به حيث رسيد.
اكليل ها بعد از مدتي روي خطوط رخ تان عده مي‌شوند، در فيض چين و چروك ها را تشديد مي‌نمايند. در واقع، ما اكليل را به نوجوان ها سفارش مي‌كنيم. به همين عامل در شرايطي كه بالاي 30 سال سن داريد از اكليل براي پيرايش چهره تان به كار گيري نكنيد چون بقيه افراد نيز به‌اين كه شما سعي بر برنا خيس نشان دادن خودتان داريد، پي خواهند پيروزي.
پيرايش رنگ پر‌نور يكي معمولي ترين راهها براي برنا ساختن صورت شماست. براين اساس كرم پودري به رنگ پر‌نور مايل به صورتي را بر پوست تان بزنيد. همت نمائيد كرم پودري كه به كار گيري مي‌كنيد از برندي خوب و داراي اعتبار باشد تا بتواند چين و چروك هاي رخ تان را به نيكي پوشش دهد. شايد بها آن ها به نسبت بالا باشد البته بها زيبايي و سالم پوست شما‌را خواهد داشت.
ديده شما هر فرم و شكلي كه داشته باشد، با به كار گيري از يك ميكاپ مطلوب مي‌توانيد آنرا به جوانترين و زيباترين صورت ممكن دربياوريد. به حافظه داشته باشيد كه‌اين ديده هايتان مي باشند كه شمارا غالب ميكنند... خير سايه ها. در اينجا شمارا با تعدادي ضابطه كلي آشنا مي‌كنيم: 1- از رنگ هاي طبيعي به كار گيري نماييد. رنگ آيتم عشق اينجانب سپيد پلشت براي كناره هاي پلك، قهوه اي پر‌نور و يا اين كه خاكستري براي روي پلك و پاره اي هم براي استخوان ذيل ابرو ميباشد.
(رنگ سپيد چرك آلود معمولاً بعداز به كار گيري سايه به تمام نصيب ها زده ميگردد تا رنگ تمامي جا هماهنگ شود و رخ طبيعي تري به شما بدهد.) 2- از خط ديده براي قشنگ خيس شدن ديده ها به كارگيري فرماييد. رنگ مشكي لطافت بيشتري به ديده ها مي‌دهد. 3- از ريمل به كارگيري نماييد. رنگ مشكي يا اين كه قهوه اي به طور كاملً مطلوب ميباشد. در صورتي‌كه مژه هاي پري نداريد، مي‌توانيد از مژه تصنعي به كار گيري فرماييد. صرفا قهوه اي باشد خير مشكي. (بايستي پيش از به كار گيري از مژه تصنعي آنرا هم از پهنا و هم ارتفاع كوتاه فرمائيد و گونه هاي پرمو آنان را نيز خريداري نكنيد به دليل آن كه بر روي ديده خيلي تصنعي و مصنوعي به حيث مي رسند و زيبايي ندارند) درصورتي كه به اندازه كافي از آن به كارگيري نمائيد رخ شما زيباتر خواهد شد. 
يكي‌از ديگر از شغل هاي معمولي اي كه خير صرفا هزينه اي ندارد بلكه شما‌را برنا خيس و شاداب خيس نيز نشان ميدهد، فر كردن مژه هاست. هر روز كه از خواب بيدار مي‌شويد، به ياري يك فر مژه، مژه هايتان را موقعيت دهيد. با اين فعاليت ديده هاي شما درشت خيس و پر‌نور خيس از پيشين به ديده مي‌آيد كه آرم اي از جواني ميباشد. فر مژه را تا جايي كه مي‌توانيد به پلك هايتان نزديك نمائيد، بعد آن را 15 ثانيه نگه داريد. تنها حواستان باشد كه به پوست حريم آن زخم نرساند.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.