طريق درست كرم پودر زدنكرم پودر فشرده (پنكيك )

۶۲ بازديد

بهترين مارك پنكيك
طريق درست كرم پودر زدنكرم پودر فشرده (پنكيك ) برق پوست را گرفته و بازدارنده از معلوم شدن چربي و برق پوست مي گردد بعضا مي‌توانند از اسفنج كم آب به جاي اسفنج مرطوب به كار گيري نمايند و در واقع پودرها در پاياني مرحله آرايش و پيرايش بر روي رخ زده مي‌شود تا در شرايطي‌كه پوست خيلي چرب باشد چربي آن را بگيريد در واقع پودر براي پوست هاي چرب مطلوب ميباشد هم اكنون اين نكته بسيار مهم ميباشد كه بدانيد چه مقدار كرم پودر بايستي استعمال شود در‌صورتي‌كه اسفنج خيلي آغشته به پودر شد كارايي كرده آن را كمتر فرماييد و بر روي پوست بماليد.
مقاله پيشنهادي
استرس پرسنل ناشي از كرونا را چه گونه مدير كنيم؟
1- موهايتان را با تل و يا اين كه روسري به طور كامل به عقب كشيده و توده نماييد چهره و گردن را تميز كرده و آنگاه مرطوب كننده بزنيد 5 دقيقه حوصله فرماييد تا مرطوب كننده به طور كامل جذب پوستتان شود.


2- اسفنج را با ملايمت باطن كرم پودر بزنيد در صورتي‌كه از كرم پودر فشرده يا اين كه به عبارتي پنكيك استعمال مي كنيد پس مي بايست اسفنج مرطوب شود آب طولاني تر اسفنج را بگيريد آن گاه به كارگيري فرماييد در‌صورتي‌كه بخواهيد رخ طبيعي خيس چشم شود اسفنج را مرطوب نمائيد البته در‌صورتي‌كه بخواهيد آرايشتان حاذق خيس و معلوم خيس نمايان شود اسفنج را به طور كم آب آغشته به كرم پودر (پنكيك)كرده بعد استعمال فرماييد.
---------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------
3- در آغاز بخشها و نواحي بزرگ خيس را با ملايمت بپوشانيد (سيرتكامل ها و پيشاني و ناحيهT مانند رخ) مدام رنگي را گزينش فرماييد كه در حدود رنگ مسئله ي پوست باشد.
---------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------
4- فك و گردن را به طور كامل با كرم پودر بپوشانيد ، بطوريكه هيچ خطي نيفتد و يكپارچه و طبيعي چشم شود.
---------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------
5- توجه فرماييد كه نزديك خطوط رشد موي نرويد. در انتها تمام فيس را خوب نگاه نمائيد تا به طور كامل پوشانده گرديده باشد خصوصاً روي جوش ها و لك ها را با پوشاننده لك خوب بپوشانيد.
اثر پاياني:
پوشانندگي فارغ از برق توليد يك تاثير طبيعي مي‌كند و بازدارنده از بوجود وارد شدن يك صورت درخشان خواهد شد.
شيوه درست پنكيك زدن را خاطر بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.