محافظت تندرست پوست خويش از اسباب و اثاث آرايش و پيرايش

۷۳ بازديد

بهترين مارك پنكيك
براي محافظت تندرست پوست خويش از اسباب و اثاث آرايش و پيرايش هاي دربردارنده مواد شيميايي و مضر به كار گيري نكنيد شما مي‌توانيد با مواد طبيعي كرم پودر ، پنكك و رژلب خانگي تنظيم نمائيد و پوستي قشنگ و سلامت داشته باشيد.يادگرفتن ايجاد پنكك خانگي و قابل انعطاف كننده لباسباب و اثاث آرايشي في مابين خانم ها هوا داران متعددي داراست و هر روز گزينه استعمال قرار ميگيرد . اين اثاثيه پرطرفدار دربردارنده مواد شيمياي متعددي مي‌باشند و استعمال روزمره آن‌ها باعث زخم به پوست مي‌شود .
بهتر ميباشد براي داشتن يك معاش تندرست خيس اين وسايل آرايشي را با يه خرده خلاقيت خودمان در خانه بسازيم تا از زيان هاي آن در امان باشيم . با اين بخش از دنياي مد نمناك همپا باشيد تا بتوانيد با مواد طبيعي و خوراكي در آشپزخانه كرم پودر و رژلب تان را تهيه و تنظيم فرماييد.


زيبايي پوست با به كار گيري از اثاثيه پيرايش طبيعي و خانگيچه گونه در منزل اسباب آرايشي طبيعي بسازيم؟بخش اعظمي از ما فكر ميكنيم چنانچه از اثاثيه آرايشي با مارك داراي اعتبار به كار گيري كنيم هيچوقت به پوستمان جراحت نميرسد ولي مي بايست بدانيد اكثري از اثاثيه آرايشي مانند رژلب ها دربردارنده سرب مي‌باشند كه منجر جراحت پوست لب مي‌شوند و وارد دهن و معده مي‌شوند. پس در حالتي‌كه بتانيم خودمان در خانه اسباب آرايشي بسازيم ، خير صرفا از جراحت به پوست دوري مي‌كنيم بلكه از صرف مخارج بيش تر براي تنظيم اثاثيه آرايش و پيرايش نيز صرفه جويي خوا هيم كرد.

 اردمي
مضرات به كارگيري از رژلب هاي دربردارنده سربروش تهيه و تنظيم پنكك چهره خانگيپاره اي آرد برنج را در تابه اي بريزيد و آن را روي شعله نادر گاز قرار دهيد و تروتميز با يك قاشق چوبي هم بزنيد تا تغيير‌و تحول رنگ دهد. هنگامي رنگ آرد برنج به رنگ پوستتان نزديك شد و به رنگ دلخواهتان رسيد پايين گاز را خاموش فرماييد و بعداز سرد شدن آرد برنج را در يك كاسه درب دار بريزيد و از آن به جاي پنكك هاي شيميايي به كارگيري فرماييد.
توجه داشته باشيد در تهيه و تنظيم اين پنكك ساخته شده با دست حرارت بايستي معدود باشد تا تا شما بتوانيد فرآيند تغيير و تحول رنگ آرد برنج را پايين در اختيار گرفتن داشته باشيد. همينطور شما مي‌توانيد با آرد برنج را با پماد زينك اكسيد (پماد سوختگي) ادغام فرمائيد و يك ضدآفتاب خانگي بسازيد.


پنكك فيس خانگي را با اين طريق تنظيم فرماييدروش تهيه و تنظيم قابل انعطاف كننده لب خانگيهمانگونه كه گفتيم بعضا از رژلب ها دربردارنده سرب مي‌باشند كه ماده بسيار خطرناكي براي تندستي ميباشد پس بهتر ميباشد در منزل رژلب تهيه و تنظيم نمائيد تا از زخم هاي پوستي در امان باشيد . در پي فرمان تنظيم يك قابل انعطاف كننده لب طبيعي را فراگيري ميدهيم ،دستورها اول تحت را انجام دهيد.
در يك پياله شيشه اي مطلوب كه در اثر حرارت زخم نمي بيند ، مقدار پاره اي موم زنبور عسل بريزيد . بعد از آن اين پياله دربردارنده موم را بر روي حرارت اجاق‌گاز و يا اين كه ماكروويو قرار دهيد . موم را با شعله معدود ذوب فرماييد و تروتميز هم بزنيد در حالتي‌كه براي ذوب شدن موم از ماكرويو استعمال ميكنيد به مسافت هر 30 ثانيه يكبار آن را در آورده و هم بزنيد .
فعلا يك چغندر را بشوييد و پوستش را بگيريد بعد از آن آب چغندر را بگيريد و در پياله شيشه اي بريزيد . وقتي كه موم ذوب شد پاره اي آب چغندر به آن بيش تر كنيد و هم بزنيد تا به رنگ گزينه نظرتان نزديك شود و بعد ذيل گاز را خاموش نمائيد و بگذاريد رژلب خانگيتان سرد شود ، در حال حاضر مي‌توانيد از اين رژ دست ساخته و طبيعي به كارگيري فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.