پنكك آرايشي نوعي از آرايش و پيرايش

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنكك آرايشي نوعي از آرايش و پيرايش

۸۱ بازديد

بهترين مارك پنكيك
همان طور كه مي‌دانيد، پنكك آرايشي نوعي از آرايش و پيرايش به حساب آورده مي شود،كه شالوده آن، سنگين، قطور، و دارنده موم و روغن بوده ميباشد و با به كارگيري از آن، مي اقتدار پوشش دهي متعددي را بر روي پوست رخ ساخت. عموما از اين مدل كرم هاي فشرده در تالار هاي بازي زنده و سينما براي گونه ها و بازيگران، به كارگيري ميشود. انگيزه اصلي از به كار بستن پنكيك بر روي پوست، مخفي كردن عيوب و نواقص جانور بر فيس ميباشد كه به هنگام به كار گيري از كرم پودر فشرده، كليه نواحي و ناهمواري ها را يكپارچه كرده و زيبايي خاصي به صورت مي‌دهد. و خانم هايي كه زياد از استخر استعمال ميكنند يا اين كه تعريق زياد دارا هستند هم به راحتي مي‌توانند از كرم پودر فشرده يا اين كه به عبارتي پنكك به كارگيري كنند، اين پنكيك هاي ارايشي خواص ضدآب داشته و در آب نيز مقاوم مي باشند. همان گونه كه در نوشته ي علمي پنكيك چه چيزي است، گفته شد، خانم هايي كه دارنده پوستي چرب ميباشند، طولاني تر از پنكيك به كارگيري مي نمايند، زيرا اين كرم  پودرفشرده بسيار مقاوم بوده و منجر ريزش نمي‌شود و حتي درخشان بودن پوست را نيز ميگيرد. يكي‌از نكات مهم در خريد كرم پودر فشرده براي پوست چرب،داشتن برچسب (Oil Free) يا اين كه (Matt) بوده،كه داشتن اين برچسب بيان كنده اين ميباشد كه چهره هايي كه دارنده جوش و چرب مي‌باشند ، بازدارنده از جوش زدن دوباره ميشود.
 روند پنكيك زدن به طور گذشته از استارت به پنكك زدن، بايستي تجهيزات نخستين را نيز مهيا فرماييد، كه فرآيند آن به شرح تحت ميباشد:

اردمي
در صدر، موهايتان را با تل و يا اين كه هرچيزي كه منجر مي گردد، موهايتان را به عقب هل دهيد، به كارگيري فرماييد. در چهره داشتن پوستي كم آب، از مرطوب كننده استعمال نموده و به بازه زماني 5 دقيقه به طور استراحت دهيد.دراين مرحله بايستي اسفنج را با اسپري آب، مرطوب كنيد كه با سه شيوه ميتوان آرايشي گوناگون داشت:در شرايطي‌كه كه بخواهيد پوشش منظمي بر روي پوست داشته باشيد، بدون شك اسفنج را پس از تر كردن، به طور كامل بفشاريد تا درحد مرطوب ماندن باقي بماند و آبي‌رنگ ديگر نداشته باشيد.اگر كه بخواهيد پوشش سبكتري داشته باشيد، مي بايست اسفنج تر گرديده خويش را به طور ملايم، بفشاريد و ايرادي هم ندارد كه پاره اي آب در باطن خودش داشته باشد.در شرايطي كه كه اسفنج شما تر باشد و دارنده اب زياد، مي‌توانيد رگه هاي رخ و ناهمواري ها را به طور كلي از در بين ببريد.هم اكنون پس از تر كردن اسفنج به شيوه هاي متعدد، بايستي اسفنج را در كرم پودر فشرده قرار دهيد البته زياد اسفنج را در پنكك فشار ندهيد. در‌حالتي كه كه بخواهيد، پيرايش توانمند تري داشته باشيد، از اسپري آب بر روي اسفنج استعمال نكنيد.
پس از آغشته شدن اسفنج به پنكيك آرايشي، هم اكنون مي بايست آن را به همه نواحي رخ مانند، بيني، سيرتكامل،پيشاني، و حتي پلك هاي خويش بزنيد در شرايطي‌كه بخواهيد پيرايش قويتر و جذابتري داشته باشيد، ميتوانيد، پنككي را به گردن و پشت گوش بزنيد.اعتنا داشته باشيد، در صورتيكه مي‌خواهيد آرايش و پيرايش سبك و لايتي داشته باشيد، قطعا مقدار كمتري از پنكك استعمال فرماييد و آن را به طور كلي بر كليه نواحي پخش كنيد.نكته قابل توجه: به هنگام پنكك زدن، از نصيب رشد خط گيسو مسافت بگيريد و توجه نمائيد در چهره داشتن جوش و لك، همه نصيب ها پوشانده گرديده باشد.بعداز اتمام عمل با اسفنج، در چهره تر بودن فيس ميتوانيد با يك دستمال به طور ضربه اي آهسته روي پوست فيس ، نواحي تر را كم آب فرماييد.بعداز فرآيند بالا، مي قدرت با يك براش كليه نواحي رخ را يكپارچه فرماييد، آن‌گاه براش را  آغشته به كانسيلر يا اين كه كرم هاي شالوده، كنيد و همه فيس را با آن بپوشانيد.

بهترین آرایشگاه مردانه در تهران برای مردانی که به دنبال تجربه‌ای کامل و با کیفیت در مراقبت از ظاهر خود هستند، ویژگی‌های مختلفی را دارد. یک آرایشگاه خوب برای آقایان باید دارای کادری حرفه‌ای و ماهر باشد که تخصص و تجربه کافی در خدمات مردانه داشته باشند. این آرایشگاه‌ها باید از محصولات با کیفیت و متنوع استفاده کنند و خدماتی مانند طراحی مو، اصلاح سر و صورت، ماساژ، و مراقبت از پوست را ارائه دهند.

 همچنین فضایی آرام و دلپذیر و استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز نیز از ویژگی‌های یک آرایشگاه مردانه برتر است. برای انتخاب بهترین پیرایش مردانه در تهران، ارزیابی نظرات و تجربیات مشتریان قبلی و مراجعه به آرایشگاه‌ها به منظور بررسی خدمات و شرایط می‌تواند کمک کننده باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.