مرطوب سازي پوست فيس

مقالات رسمي لوازم آرايش

مرطوب سازي پوست فيس

۱۱۴ بازديد

استعمال از يك سرم
بهترين مارك پنكيك

سرم چهره
پوست شما در فصل‌زمستان معمولا بيش تر در گير بي آبي مي گردد به همين برهان بهتر ميباشد بعداز تطهير پوست از يك سرم چهره مرطوب كننده و آبرسان به كارگيري نمائيد. توجه نماييد جنس متبوع دربردارنده هيالورونيك اسيد باشيد تا رطوبت توليد گرديده در پوست تا بازه بيشتري دوام بياورد. در‌حالتي كه در به كارگيري از سرم‌هاي فيس در گير شك مي‌باشيد مي بايست بدانيد كه ميكاپ بر روي پوست مرطوب به مراتب نتيجه ها بهتري را نشان خواهد بخشيد.

مرطوب كردن مهم ترين اصل براي ميكاپ زمستاني

مرطوب سازي پوست فيس
شايد تا به امروز متوجه اهميت رطوبت پوست گرديده باشيد ولي يك توشه ديگر بايستي تاكيد كنيم كه مرطوب كردن پوست در زمستان جزو موردها الزامي در روتين حفظ از پوست شما خواهد بود. شايسته ترين پيشنهاد اين ميباشد كه از مرطوب كننده‌هاي متفاوتي در روز و شب استعمال فرماييد. در حين روز از يك لايه كرم مرطوب كننده سبك به كارگيري نماييد تا ميكاپ فوق‌العاده عالي روي آن بنشيند.

از آنجايي كه معمولا شب‌ها آرايش و پيرايش خودتان را منزه مي كنيد بهتر ميباشد از يك مرطوب كننده با پوشش قطور‌خيس استعمال نماييد. از پاراگراف محصول ها قابل قبولي كه ميتوانيد از آنان منفعت ببريد ماسك‌هاي فيس مي‌باشند.

به كارگيري از فانديشن با پوشش درخشان
در حالتي‌كه شم ميكنيد پوستتان در فصل‌زمستان مقداري كم آب و مرده به لحاظ ميرسد كافيست از يك فانديشن با پوشش درخشان به كار گيري نمائيد. اين مدل از كرم پودرها دارنده پوشش مطلوب و خواص آبرساني پوست ميباشند.

نقش همچنان مهم اسپري‌هاي ثبت كننده

اسپري ثبت كننده آرايش و پيرايش
شايد در هواي سرد فصل زمستان احتمال عرق كردن و وخيم شدن آرايشتان به مراتب كمتر شود البته هنوز هم به كار گيري از اسپري‌هاي ثثبيت كننده آرايش و پيرايش مهم ميباشند. اين توليدات به دوام بيش تر ميكاپ زمستاني شما امداد كرده و نگراني شما‌را از دربين ميبرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.