از بين بردن حاي جوش با پنكيك

مقالات رسمي لوازم آرايش

از بين بردن حاي جوش با پنكيك

۷۲ بازديد

بهترين مارك پنكيك
۱. در‌حالتي كه در سني مي باشيد كه هنوز اثرها جوشهاي كبر و غرور جواني بر روي پوست شما نمايان ميباشد و دوست داريد با كرم پودر و پنكيك آنان‌را بپوشانيد و پوست فيس خويش را صاف نشان دهيد بهتر ميباشد از ضد آفتاب هاي منحصر پوستتان (چرب،كم آب،مختلط)كه دارنده كرم پودر هم ميباشند به كار گيري نمائيد،به دليل آن كه شايد شرايط فعلي شما با زدن هر كرم پودر يا اين كه پنكيكي پوستي صاف براي آرايش و پيرايش داشته باشيد ولي به مرور دوره و صرفا در سه ،چهار سال آينده پوست شما اين زيبايي راازدست خواهد اعطا كرد وبراي وا رفته شدن وپيري زود رس مهيا خواهد شدو لكه ها، خيلي زود خيس از وقت خويش بر روي پوست شما نمايان خواهند شد،پس سفارش مي شودحتي المكان از كرم پودرو پنكيك ها پرهيز كنيد وتنها كرم آرايشي خويش را يك ضد آفتاب خوب گزينش نماييد۲ . در چهره عشق ي زياد به زدن كرم پودر و پنكيك ميتوانيد در مجالس مختص بر روي ضد آفتابتان مقداري از آن‌ها بزنيد و بي ترديد بعداز تمام شدن ضيافت با شير تميز كن آنان‌را از روي پوست تميز نماييد و هيچگاه شب با پيرايش نخوابيد
۳/ در زمينه ي چشمها بهتر ميباشد درين سنين صرفا از ريمل آن هم سواي خورده مژه وبا كشيدن چند دفعه آهسته فقط بر روي مژه هاي بالا به صورت تماما طبيعي چشمانتان را ديدني خيس نمائيد.
۴/ در رخ تصميم به خط ديده نيز بهتر ميباشد از يك خط بسيار نازك در پشت ديده كه آن هم از ديده خارج نزده باشد به چشمانتان به صورت طبيعي فرم دهيد.
۵/تلاش نمائيد پس از خزينه به مژه ها فر مژه بزنيد تا از شكستگي مژه ها دوري شود واز بغل مژه ها زاويه دار به حيث نيايدوبعد چند دفعه ريمل را به آرامي به صورت افقي وكمي هم به سمت بالا بزنيد،در فيس چسبندگي مژه ها هم بهتر ميباشد از يك برس ريمل جدا كه منحصر به فرد كتف كردن مژه هاست و يا اين كه از سنجاق ته گرد استعمال كرده وتا تماما كم آب نشده اند آنها‌را از هم جداگانه فرمائيد تا صورت طبيعي تري داشته باشد.
۶/ به‌اين نكته اعتنا داشته باشيد كه براي دختران برنا پيرايش صرفا پلك بالا بسيار جالب خيس و زيباتر خواهد بود و خط تحت ديده را بهتر ميباشد در سنين فراتر بيشتر فرماييد.
۷/ در چهره تصميم به زدن سايه كه به هيچ عنوان تو صيه نمي‌شود زيرا بعضا از اشكال سايه ها چشمها را ريزتر نشان ميدهند مي توانيد از مدادهاي رنگي مطابق رنگ پوست و لباستان مثل سبز يا اين كه آبي‌رنگ بسيار مات و ملايم در پشت ديده يك خط به جاي خط ديده بزنيد كه با مقداري ريمل چشمها را ديدني خيس خواهد كرد و از زدن سايه هاي رنگارنگ كه صورت را بسيار زنانه نشان ميدهد پرهيز كنيد.
۸/ در شرايطي‌كه چشمان بسيار درشتي داريد كه ممكن ميباشد با خط پشت ديده زياد ديدني نشود بهتر ميباشد از يك قلم سياه كه باطن ديده مي‌كشيد وضعيت بهتري به چشمها بدهيد،ولي خير زياد برجسته و غليظ و آن‌گاه ريمل را افقي بر روي مژه ها به آرامي بكشيد.
۹/ امروزه اكثر دختران برنا براي به اصطلاح تر و تميز كردن ابروها بي ترديد به آرايشگر مراجعه مي نمايند كه اما شايد اوايل دخترانه به لحاظ آيد ولي به مرور عصر و با هر توشه مراجعه يك ستون از ابروها نادر خواهد شد و به ندرت با معدود پشت شدن و تغيير و تحول جهت خواب ابروها مواجه خواهيد شدو گهگاه هم جاهايي از ابروي شما خالي خواهد شد ،سفارش ما اين ميباشد كه ولي تا مالامال شدن ابروها به آن ها دست نزنيد وتنها كناره هاي حريم آن ها را منزه كنيدو دقت داشته باشيد كه رنگ ابرو درريزش هر چه سريعتر ابروها ياري مي‌كند.در ضمن برداشتن زود به زود ابروها سبب ساز وا رفته شدن و افتادگي پلكها خواهد شد.
۱۰/مهم‌ترين نكته ي شايان توجه براي دختران در سنين زير كه دوست دارا هستند ابروهايشان را تاتو نمايند اين ميباشد كه زيرا اين عمل نسبتاً كاري ميباشد جبران نشدني و هيچگاه شما ديگر ابروي نخستين را نخواهيد داشت فقط وقتي دست بدين عمل بزنيد كه جاهايي از ابروي شما ريخته يا اين كه شكستگي داراست و معين ميباشد و دراين باره نيز از كارشناس اين فعاليت بخواهيد تا فقط جاهاي خالي را براي شما با يك‌سري نقطه لبريز نمايد و تمام ابروي شما‌را خط نيندازد تا ابرويي تماما طبيعي و در عين حالا تر و تميز و قشنگ داشته باشيد،قابل ذكر ميباشد كه ابروي تاتوشده سن اشخاص را يكسري برابر بالا مي برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.