بيش تر خانم‌ها با كاربرد پنكيك‌ در آرايش و پيرايش آشنا ميباشند

۱۱۳ بازديد

بهترين مارك پنكيك
بيش تر خانم‌ها با كاربرد پنكيك‌ در آرايش و پيرايش آشنا ميباشند و مي توانند شايسته ترين برند پنكيك را تشخيص دهند، ولي برخي اوقات پنكيك هاي عادي دوام مناسب را ندارند و مي بايست سراغ پنكيك گريم برويم. اين پنكيك ها نسبت به پنكيك هاي عادي تراكم و ضخامت بيشتري دارا‌هستند و مبنا آنان از روغن و موم تشكيل‌شده ميباشد. به‌ لطف اين تركيبات، زيرسازي كه با پنكيك‌ گريم انجام ميدهيم پوشش و ماندگاري بيشتري نسبت به كرم پودرها و پنكيك هاي كرمي دارااست. به همين ادله نيز از اين پنكيك ها بيش تر در نمايش زنده براي گريم بازيگران به كار گيري مي گردد. با دقت به كاربرد موثر و جذاب پنكيك گريم در پيرايش، به‌دنبال براي شما از شايسته ترين نحوه استعمال از پنكيك گريم به ياري ابر آرايشي خوا‌هيم اظهار كرد. با ما همدم باشيد.
شايسته ترين طريق استعمال از پنكيك گريم۱. اسفنج آرايشي را تر فرمائيديك نحوه به كار گيري از پنكيك منحصربه‌فرد گريم، به‌كارگيري ابر يا اين كه اسنفج آرايشي تر ميباشد. پس يك ابر متراكم آرايشي را در آب تر فرماييد و به امداد آن پنكيك بزنيد. ديدني ميباشد بدانيد مقدار تر بودن ابر آرايشي،‌ تراكم لايه پنكيك گريم را معين مي‌نمايد. به‌ هر اندازه كه ابر تر باشد،‌ به به عبارتي اندازه پنكيك گريم لايه سبك تري را روي چهره ساخت مي كند.
براي پوشش عادي سفارش ميكنيم در آغاز ابر را تر فرمائيد و آن‌گاه آن را فشار دهيد تا آبِ ابر آرايشي گرفته شود؛براي پوشش بيش تر و سبك خيس، ابر را تر نماييد و آن‌گاه به‌معيار يه خرده فشار دهيد تا آب بيشتري با پنكيك گريم مخلوط شود؛اعتنا داشته باشيد در‌حالتي كه ابر بيش تر از حد تر باشد تركيبات پنكيك به‌طور ناهموار و شلوغ روي چهره قرار مي گيرند؛از آنجايي كه پنكيك گريم پوشش بسيار متعددي داراست، بهتر ميباشد رنگ آن را دو يا اين كه سه جايگاه پر‌نور‌خيس نسبت به رنگ پوست گزينش كنيد.۲. ابر آرايشي را به پنكيك گريم آغشته نماييددرين شيوه استعمال از پنكيك، بايستي ابر آرايشي تر را به‌آرامي باطن كاسه پنكيك گريم نمائيد. در‌حالتي كه پوشش ملايمي را از پنكيك انتظار داريد، بهتر ميباشد ابر را با فشار به‌درون پياله پنكيك فرو نبريد؛ چراكه فشاري كه به ابر وارد ميكنيد سبب انتقال مواد بيشتري به آن مي شود. دقت داشته باشيد وسواس و توجه در خريد شايسته ترين برند پنكيك گريم در‌اين مرحله اهميت متعددي داراست؛ زيرا كيفيت پنكيك ها، پوشش بيش تر آن‌‌ها را درپي دارا هستند.
۳. پنكيك‌ گريم را به طور بماليدتا اين نصيب فعاليت، شيوه به كار گيري از پنكيك را به صدق در پيش گرفته‌ايد. به دنبال بعد از اينكه ابر آرايشي را به‌معيار دل‌خواه به پنكيك گريم آغشته‌ كرديد نوبت پنكيك‌ زدن فرا مي رسد. كارايي فرماييد در يك مرحله تا جايي كه ميتوانيد به تمام نصيب‌هاي چهره پنكيك بزنيد و بعد از آن مجدد ابر آرايشي را درون كاسه پنكيك فرو نمائيد.
هيچ‌ جايي از رخ نبايد از خودكار بيافتد و سيرتكامل ها، بيني، پيشاني و حتي پلك هاي خويش را پنكيك بزنيد. در‌صورتي‌كه رنگ پنكيكي كه تعيين كرده‌ايد نسبت به طيف طبيعي پوست شما تفاوت داراست، توصيه مي كنيم تمام گردن را هم پنكيك بزنيد و ماليدن پنكيك به پشت گوش ها را فراموش نكنيد؛در حالتي‌كه در‌پي پوششي نازك از پنكيك ميباشيد، ابر آرايشي را با حركات ملايم و سريع به پوست بماليد تا پنكيك پوشش كمتري روي رخ پيدا نمايد.۴. پنكيك گريم را به تمام بخش هاي فيس بماليدشايسته ترين طرز استعمال از پنكيك، ماليدن آن به تمام بخش هاي رخ ميباشد. بعداز ماليدن پنكيك به‌ نصيب‌هاي گوناگون رخ، مي بايست در آغاز ابر آرايشي را حسابي فشار دهيد تا آب مازاد آن گرفته شود. بعد از آن با نصيب پاك ابر كه به آن پنكيك نزده‌ايد، تركيبات پنكيك را روي چهره بماليد و نصيب‌هايي كه از مداد افتاده را حسابي پوشش دهيد. از ماليدن پنكيك به نصيب دربين دو ديده، كناره هاي بيني،‌ دهن و ديده ها غافل نشويد.
پنكيك‌ را صاف و يك دست روي رخ پخش نماييد و ناهماهنگي‌ها را برطرف فرمائيد.۵. پنكيك گريم بايستي حسابي كم آب شودفرقي ميان برند هاي متعدد پنكيك نيست و حتي در شرايطي‌كه شايسته ترين برند پنكيك منحصر به فرد گريم را خريده باشيد، گشوده هم مي بايست اذن دهيد تا تركيبات پنكيك حسابي روي فيس كم آب شود. چنانچه انتظار پوششي ملايم را از پنكيك گريم داشته‌ايد، ولي بعداز كم آب شدن متوجه شديد كه لايه ضخيمي روي پوست ماليده‌ايد و پنكيك تراكم متعددي داراست، مي توانيد با يك دستمال مرطوب، پنكيك مازاد روي پوست را تميز فرماييد.
۶. پنكيك گريم را ثبت نماييدبا امداد برس يا اين كه ابر آرايشي،‌ لايه‌اي نازك از پودر فيكس كننده پيرايش روي چهره بماليد تا پنكيك گريم حسابي روي چهره شما ثبات پيدا نمايد. دقت داشته باشيد پودر ثبت كننده يا اين كه به اصطلاح فيكساتور را بايستي وقتي روي چهره بزنيد كه پنكيك گريم حسابي كم آب گرديده باشد.
طولاني تر بخوانيد: نكات مهم براي گزينش شايسته ترين برند پنكيك و طريق استعمال از آن
مطمئن هستيم با دقت به توضيحاتي كه داديم به تفكر استعمال از پنكيك گريم افتاده‌ايد. شما مي توانيد با خريد شايسته ترين برند پنكيك منحصر گريم، آرايشي متعدد و بادوام را به صورت خويش كادو دهيد. در حالتي‌كه هم از آن جور خانم‌هايي مي‌باشيد كه تا به امروز از پنكيك گريم استعمال كرده‌‌اند و نكته‌هاي جالبي از اين پنكيك و كاربردهاي آن سراغ داريد، سفارش مي كنيم در نصيب نظرها براي ما و ديگر خواننده‌هاي اردمي به اشتراك بگذاريد.

پیرایش مو در منزل در 8 مرحله خلاصه می شود

در این بخش مراحل اصلاح مو در خانه را به صورت مرحله به مرحله بررسی می کنیم.

مرحله 1 : ابزار اصلاح و کوتاه کردن مو را تهیه کنید  برای کوتاه کردن یا تراشیدن مو ها در خانه، تنها چیزی که نیاز دارید قیچی، شانه، موزر و سری هایش و کلیپس های تقسیم بندی مو است. این محصولات را می توانید به صورت آنلاین یا از فروشگاه های محصولات آرایشی پیرایشی تهیه کنید. پیرایش مردانه

مرحله 2 : مو ها را تقسیم بندی کنید  با تقسیم بندی مو ها با کلیپس شروع کنید تا تفاوت بین بلند ترین نواحی (بالای سر) و نواحی کوتاه تر (دو طرف سر) مشخص شود. بهترین کلینیک های کاشت مو

مرحله 3 : سری مناسب ماشین موزر تان را انتخاب کنید  از شانه ای برای موزر استفاده کنید که کمی بلندتر از حد لازم باشد. این کار باعث می شود تا از احتمال اشتباه و خراب شدن مو ها هنگام کوتاه کردن پیشگیری شود.دلیل سفید شدن مو در نوجوانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.