پنكيك صورت و بهترين روش براي تثبيت كردن اون

۸۳ بازديد

بهترين مارك پنكيك

در شرايطي كه پوست كم آبي داريد توصيه مي كنم مسلما قبلي از استعمال از پنكيك رخ دستكم به دوران 5 دقيقه فيس خودتون رو به ياري مرطوب كننده، مرطوب فرمائيد.
درحال حاضر با به كار گيري از اسپري آب اسفنج را مرطوب فرماييد.
در صورتيكه مي‌خواهيد پوشش منظم و يكپارچه روي رخ خودتون داشته باشيد سفارش مي كنم اسفنج را به نيكي بفشاريد تا تنها شرايط نم داشته باشه و حتي يك قطره آب هم در اون نباشه.
البته در‌صورتي‌كه مي خواهيد پوشش سبك تري داشته باشيد نيازي به فشار دادن اسفنج وجود ندارد و حتي در صورتيكه چندين قطره آب هم در اسفنج باقي مونده باشه ايرادي نداره البته هنگام به كارگيري اسفنج را مي بايست به طور ملايم روي فيس بزنيد.
البته در‌صورتي‌كه رخ شما دارنده رگه ها و ناهمواري هاي متعددي مي باشد سفارش مي كنم اسفنج شما تر باشد و اتفاقا دارنده آب متعددي هم باشه اينطوري بعداز به كار گيري رگه ها و ناهمواري ها به نيكي پوشانده ميشن.
هم اكنون بعداز اينكه متناسب با دسته آرايش و پيرايش خودتون يكي سه موقعيت بالا را براي تر كردن اسفنج تعيين كرديد، مي بايست اسفنج را در كرم پودر فشار دهيد ولي زياد فشار ندهيد. در شرايطي كه به هر دليلي نياز داشتيد كه پيرايش خيلي توانا داشته باشيد به جاي فشار زياد در كرم پودر بهتره كه از اسپري آب به كار گيري نكنيد.
بعداز آغشته كردن اسفنج خويش به كرم پودر مي بايست با اعتنا اون رو به كليه نواحي چهره مثل بيني، سيرتكامل، پيشاني و حتي پلك هاي خودتان بزنيد. اما در‌حالتي كه مي‌خواهيد پيرايش كار كشته خيس و ديدني تري داشته باشيد توصيه مي‌كنم پنكيك فيس رو به گردن و پشت گوش خودتون هم بزنيد.
در شرايطي‌كه دوست داريد آرايش و پيرايش لايت و سبكي داشته باشيد بدون شك از مقدار كمتري پنكيك فيس به كارگيري فرماييد و اون رو كلاً روي همگي نواحي پخش فرمائيد.
دقت داشته باشيد چنانچه چهره شما جوش و يا اين كه لك داره طوري از پنكيك فيس به كار گيري نمائيد كه همگي نقاط به خير و خوبي پوشش داده بشه و از همگي مهتر اينكه موقع استعمال پنكيك از نقطه خط موي مسافت بگيريد.
پس از اتمام عمل در‌صورتي‌كه شم كرديد چهره شما تر است كافيه با يك دستمال كم آب به طور ضربه اي خيلي آهسته نقاط تر را كم آب فرماييد.
در پايان هم براي اينكه آرايش و پيرايش شما يكپارچه بشه ميتونيد با يك براش تمام نواحي چهره را يك پارچه فرمائيد و بعد براش را به يك كانسيلر استاندارد مثل پالت كانسيلر گريم گلدن رز آغشته نمائيد و تمام رخ را با آن بپوشانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.