با كرم پودر و مرطوب كننده ايوروشه آشنا شويم

۸۸ بازديد


۲) كانسيلر (CONCELAER)

بهترين مارك پنكيك
كانسليري را تعيين فرماييد كه با تناژ رنگ پوست شما هماهنگ و متناسب باشد. هم چنين، تصحيح رنگي براي جوش هاي قرمز‌رنگ عصباني، به نحو زيبايي مفيد خواهد بود.

با كانسلير و فونداسيون MAC آشنا شويم

۳) برس كانسيلر (CONCEALER BRUSH)


يك برس قابل انعطاف كانسيلر براي استعمال ظريف و مخلوط كردن فرمولاسيون الزامي خواهد بود.

۴) كرم پودر
در صورتي‌كه پوست مستعد به آكنه داريد، شايسته ترين رويكرد اين ميباشد كه از كرم پودر غير چرب به كارگيري فرمائيد كه مواد شيميايي اكثري ندارد. اما اين فعاليت به معالجه آكنه ها كمكي نمي نمايد.

با كرم پودر و مرطوب كننده ايوروشه آشنا شويم

۵) پودر اثبات كننده (SETTING POWDER)


از يك پودر معدني به كارگيري نماييد تا پوست مستعد جوش شمارا بشاش و تندرست نگهدارد. پوشش معدود، معمولا پودر هاي اثبات كننده داراست ولي احتمال معدود تري مي‌باشد كه بر روي جوش هاي شما انباشته گرديده و ظاهري تعجب آور توليد كند.

مرحله نخستين : پوست خويش را پاك و مرطوب نمائيد


شايد اين مهمترين و اساسي ترين مرحله براي ياري به وصال به پوشش مناسب باشد و اين كه سبب مي‌شود كه پيرايش شما بي عيب و نقص شود. چهره خويش را خوب تمييز فرمائيد. يك شير تميز كن، به مراحل هاي روزمره آرايشي رخ خويش بيشتر فرمائيد و با به كار گيري از يك لوسيون مرطوب كننده فارغ از چربي (يا اين كه موردي كه براي پوست شما مناسب خيس ميباشد)، رخ خويش را هيدراته نگهداريد. هيدراته بودن پوست چهره امداد متعددي براي خودداري از احتمال توليد جوش خواهد بود و براي صافي و يكدستي و شفافي پوست نيز ميفيد خواهد بود.

قطعا بخوانيد : شناخت با نو ترين توليدها ريمل، سايه ديده و قلم ديده دبورا (DEBORAH)
مرحله ۲: از آستر به كارگيري نماييد


استعمال كردن از آستر نيز موءثر خواهد بود تا مسافت در ميان آرايش و پيرايش و پوست شما ساخت شود. در شرايطي‌كه نمي‌خواهيد آستر را در تمام فيس خويش استعمال نمائيد، مي‌توانيد از يك برس استعمال كرده و فقط روي نقاط و بخشها مبتلا جوش، ان را استعمال نماييد. تماما بستگي به آن داراست كه كدام شيوه براي شما موءثر خيس خواهد بود.

مرحله ۳: از يك تصحيح رنگي و كانسيلر به كار گيري نماييد


يك كانسيلر سبز، شايسته ترين تاثير را براي پخش كردن آرم هاي رنگي و قرمزي به جاي مي گذارد. بايك برس آن را ادغام نمائيد و آنگاه از يك كانسيلري به كار گيري نماييد كه با تناژ رنگ پوست شما هماهنگ باشد. اين عمل باعث مي‌گردد كه نقاط متبوع به طور بي نقص محو شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.