اسفنج به پنكيك آرايشي

مقالات رسمي لوازم آرايش

اسفنج به پنكيك آرايشي

۹۷ بازديد

بهترين مارك پنكيك


چنانچه كه بخواهيد پوشش سبكتري داشته باشيد، مي بايست اسفنج تر گرديده خويش را به طور ملايم، بفشاريد و ايرادي هم ندارد كه پاره اي آب در داخل خودش داشته باشد.
در‌حالتي كه كه اسفنج شما تر باشد و دارنده اب زياد، مي‌توانيد رگه هاي فيس و ناهمواري ها را به طور كلي از در ميان ببريد.
حال پس از تر كردن اسفنج به نحوه هاي متعدد، مي بايست اسفنج را در كرم پودر فشرده قرار دهيد اما زياد اسفنج را در پنكك فشار ندهيد. در شرايطي كه كه بخواهيد، پيرايش قدرتمند تري داشته باشيد، از اسپري آب بر روي اسفنج به كارگيري نكنيد.

بعداز آغشته شدن اسفنج به پنكيك آرايشي، اكنون مي بايست آن را به همه نواحي چهره مانند، بيني، سيرتكامل،پيشاني، و حتي پلك هاي خويش بزنيد در صورتي‌كه بخواهيد پيرايش قويتر و جذابتري داشته باشيد، مي‌توانيد، پنككي را به گردن و پشت گوش بزنيد.
توجه داشته باشيد، در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد آرايش و پيرايش سبك و لايتي داشته باشيد، مطلقا مقدار كمتري از پنكك به كارگيري فرماييد و آن را در مجموع بر همگي نواحي پخش فرمائيد.
نكته حائض اهميت: به هنگام پنكك زدن، از نصيب رشد خط موي مسافت بگيريد و اعتنا نمائيد در چهره داشتن جوش و لك، كليه نصيب ها پوشانده گرديده باشد.
بعداز اتمام فعاليت با اسفنج، در فيس تر بودن فيس مي‌توانيد با يك دستمال به طور ضربه اي آهسته روي پوست چهره ، نواحي تر را كم آب نمائيد.
پس از فرايند بالا، مي قدرت با يك براش همه نواحي رخ را يك پارچه فرماييد، آن گاه براش را آغشته به كانسيلر يا اين كه كرم هاي مبنا، فرمائيد و همگي چهره را با آن بپوشانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.