پنكك چه ميباشد؟

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنكك چه ميباشد؟

۱۰۴ بازديد

بهترين مارك پنكيك
پنكك چه ميباشد؟پنكك پودري كم آب و فشرده ميباشد كه به جهت موقعيت پودري كه دارااست پوشش قابل قبولي را براي كامل شدن آرايش و پيرايش و در روي كرم‌ پودر آماده مي‌نمايد و ناهمواري‌هاي پوست را پوشانده و به كساني با پوست چرب كه مدام از برق ناشي از چربي بيش تر پوستشان شكايت‌مند ميباشند، امداد ميكند تا اين برق را از بي برده و ظواهر پوستشان مات و يك دست شود.
پنكك‌ها به خيال و خاطر طريق پوششي كه ساخت مي نمايد، براي اشخاص با پوست هاي بسيار چرب هم ايده آل به حساب آورده مي شود ؛ چون دربرابر گرما و يا اين كه تعريق هم ذيل تاثير قرار نمي گيرد. در واقع اشخاص با پوست چرب مدام از اين مسئله ممكن ميباشد گلايه داشته باشند كه بعداز مدتي به خصوص در فصول گرم سال كرم پودر روي چهره آنان محو مي شود و يا اين كه با تعريق از دربين ميرود و ظواهر نامناسبي را آماده مي آورد كه با به كار گيري از پنكك اين اختلال حل خواهد شد.

پنكك چه است و چه كاربردي داراست؟
تعيين پنكك متناسب با پوست صورتتانبسيار مهم ميباشد كه پنكك قابل قبولي را براي پوست خودتان تعيين فرماييد كه خواب بسيار قابل قبولي روي پوستتان داشته باشد. هر چه خواب پنكك روي پوستتان بهتر باشد به زيباتر و طبيعي خيس بنظر وصال پوست شما ياري خواهد كرد. ولي تعيين رنگ و يا اين كه سكو پوشانندگي هم از مسائلي ميباشد كه مي بايست با اعتنا به گونه پوست خودتان آن را گزينش نمائيد.
در صورتيكه پوست كم آب داريد مطلقا پيشين از به كار گيري از پنكيك، از يك مرطوب كننده مطلوب به كار گيري نماييد. زيرا ساختار پودري پنكيك آرايشي منجر جذب رطوبت و چربي پوست مي‌شود و ممكن ميباشد پوست فيس شما‌را كم آب خيس نمايد. زماني از مرطوب كننده به كارگيري ميكنيد، پاره اي طاقت فرماييد تا مرطوب كننده تماما جذب پوست شود تا پنكيك به صورت يكنواخت روي پوست پخش شود.
پنكيك آرايشي به جهت مدل بافت و پوششي كه روي سطح پوست ساخت مي نمايد براي اشخاصي كه پوست چرب دارا‌هستند بسيار ايده آل ميباشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.