پنكك آرايشي

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنكك آرايشي

۱۰۱ بازديد


پنكك آرايشي و نكاتي در رابطه پنكيكامروزه خانم ها براي زيباتر نشان دادن خويش از اثاثيه آرايشي هاي مختلفي به كار گيري مي نمايند. لوازمي كه صورتشان را يك دست ، صاف و خوشگل نشان دهد. اثاثيه آرايشي كه بيش تر خانم ها در آرايششان براي صاف كردن و پوشاندن لك هاي صورتشان به كارگيري مي نمايند كرم پودر و پنكيك ميباشد. كاربرد پنكك و كرم پودر در آرايش و پيرايش يكي از ميباشد. هر دو لك هاي چهره را مي پوشانند و جلوه فيس را زيباتر ميكنند. درين نوشته ي علمي ما به باز‌بيني پنكك آرايشي و نكاتي در رابطه پنكيك ميپردازيم.

بهترين مارك پنكيك
پنكيك چه چيزي است؟پنكك آرايشي و نكاتي در رابطه پنكيك
پنكيك پودري كم آب و فشرده ميباشد كه به جهت پودري بودنش پوشش قابل قبولي را براي كامل شدن پيرايش مهيا مي‌نمايد.پنكك ها ناهمواري‌هاي پوست را مي پوشانند و براي كساني كه پوست چربي دارا هستند و مدام از چربي بيش تر پوستشان ناراضي مي باشند،مطلوب ميباشد.
از ساير كاربردهاي پنكيك مي شود به فيكس كردن كرم پودر و كانسيلر نيز اشاره نمود. پس از به كار گيري كرم پودر پنكيك را به طور خويش بزنيد. اين فعاليت چربي بيش تر كرم پودرتان و كانسيلر را مي‌گيرد و آرايش و پيرايش صورتتان را مات مينمايد .پنكيك ها توانمند مي باشند منافذ گشوده رخ را بپوشانند و رخ را صاف خيس نشان دهند. ولي پنكك را به طور صرفا هم مي اقتدار به كار گرفت و قابليت و امكان پوشاندن نواقص چهره را به تنهايي داراست.
پنكيك‌ها به خيال و خاطر پوششي كه ساخت مي‌نمايند براي كساني با پوست چرب مطلوب مي باشند ؛ چون پنكيك ها دربرابر گرما و تعريق زير تاثير قرار نمي گيرند و آرايش و پيرايش را مات و يك دست نشان ميدهند. در واقع اشخاص با پوست چرب مدام اين نقص‌ را دارا هستند كه آرايششان يا اين كه محو مي گردد و يا اين كه پس از يك‌سري ساعت زيبايي خويش را از دست مي‌دهد و صورتشان را درخشان و شلوغ نشان ميدهد.پس مي اقتدار فيض گيري كرد كه پنكك براي پوست هاي چرب عالي و مطلوب ميباشد.
پنكيك ها دارنده اشكال مختلفي مي باشند: پنكك پوست هاي چرب،كم آب و عادي. انتحاب پنكك با دقت به رنگ پوست سپيد، گندمي، سبزه و.. مختلف ميباشد. ولي به اشخاصي كه دارنده پوست چرب ميباشند، اضافه از ديگر افراد، به كارگيري از پنكيك سفارش مي شود چون برقي كه روي صورتشان داراست را از في مابين ميبرد و به هنگام رطوبت ، گرما و تعريق زياد ريزش كمتري داراست.
گزينش درست پنككدر گزينش پنكيك چهره اعتنا نمائيد. پنكيك هر صورتي با رخ ديگر مختلف ميباشد. شايد شما پوست چرب، كم آب و يا اين كه عادي داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.